Távfelügyelet, kivonulószolgálat
A távfeügyeletről általában
A távfelügyelet a lakásokban, családi házakban, üzlethelyiségekben, irodákban működő riasztórendszerekről beérkező jelzések napi 24 órás, folyamatos felügyeletét és a jelzések feldolgozását jelenti.
Az ügyeletes diszpécserek az intézkedést igénylő jelzések (Pl. támadás, betörés) esetén haladéktalanul értesítik az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket (rendőrség, orvos) és a járőrszolgálatot.
A kivonuló szolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél személye és vagyontárgyai védelmét.
Az egyszerű riasztók legnagyobb hátránya, hogy lokálisan működnek. Azaz a riasztó hangját csak a közvetlen környezet érzékeli. Tapasztalataink szerint nagyon kevés esetben lépnek közbe a szomszédok, esetleg járókelők egy betörés alkalmával. Akik észlelik a lokális vészjelzést nem szívesen szállnának szembe egy (vagy akár több betörővel), ráadásul azt sem lehet tudni, hogy milyen fegyverrel lehetnek felszerelkezve).
Távfelügyelet segítségével azonban egy megbízott biztonságtechnikai cég azonnal cselekedhet az emberélet, az ingatlan és a vagyontárgyak védelme érdekében.
A távfelügyeletet ellátó cég számítógépes rendszere állandó kapcsolatban van az adott ingatlanban felszerelt riasztó rendszerrel. Figyelnek életjelet, tehát, időnként ellenőrzik a rendszer működését, illetve riasztás esetén azonnal értesülnek a vészjelzésről, és haladéktalanul lépnek az Ön védelmében. A szerződésben vállalt időn (általában 10-15 perc) belül akár helyszínre vonulnak, és élő erővel védik meg Önt és értékeit!
A jelzések különféle módon történő átjelzéssel futhatnak be a Távfelügyeletet biztosító cég központjába, melyek az alábbiak lehetnek:
- Kapcsolt vonalas (Vezetékes telefonon keresztül történő) átjelzés
- GSM hívón keresztül történő átjelzés (GPRS)
- GSM + Kapcsolt vonalas átjelzés (A nagyobb biztonság érdekében két módon is megtörténik az átjelzés.)
Az igényelt szolgáltatások tekintetében Ön az alábbiak közül választhat:
- Távfelügyelet értesítéssel
- Távfelügyelet kivonuló szolgálattal (1-2 vagy3-4 értesítendő megadásával)
Riasztás esetén a következő akciókra kerülhet sor:
- A távfelügyelet értesíti Önt (és az Ön által megadott személyeket) az eseményről
- A távfelügyelet járőrökkel kivonul a helyszínre és élő erővel védelmet biztosít
- A távfelügyelet értesíti a rendőrséget
A távfelügyeleti szolgáltatásokat partnereinkként a szakterületén két legnagyobb szolgáltató látja el, akik: - a
G4S (Group 4 Securicor) Zrt., a világ legnagyobb biztonságtechnikai cége (25 ezer elégedett lakossági és vállalati ügyfél Magyarországon, valamint világszerte több százezer ügyfél.
6 kontinens 125 országban van jelen, és több mint 625.000 embernek ad munkát.) és
- a
Multi Alarm Zrt. az országban a második legnagyobb távfelügyeleti szolgáltatást biztosító cég
(20 éves múlttal, 50.000 ügyféllel, 282 munkavállalóval, 40 saját járőrautóval, 15.000 telepített rendszer).
Ez a két cég rettentő nagy hangsúlyt fektet arra hogy a távfelügyelet üzletágban a legmodernebb és legbiztonságosabb technológiát alkalmazza és az általunk felügyelt ingatlanok és azok lakói ezáltal a lehető legnagyobb biztonságban lehessenek.
A távfelügyeleti szolgáltatásokkal és a szerelt rendszereinkkel összekapcsolt csomagok előnyei lehetnek:
- Vezeték nélküli, GSM és GPRS technológiák használata: hogy ne jelentsen gondot, ha elvágnák a telefonvezetéket
- Havidíjas szolgáltatás: Önnek nem feltétlen kell többszázezer forintot költenie egy riasztó rendszer kiépítésére, havi párezer forintért már megkaphatja a legmagasabb szintű biztonságot
- Többszintű testre szabhatóság: rendszerünk számos vállalati és lakossági igényhez alkalmazkodni tud. Tanácsadó szakértőink segítségével testre szabott biztonságtechnikai megoldásokat tudunk nyújtani
- A távfelügyeleti partnereink 0-24 HelpDesk szolgáltatást biztosítanak
A prémium-szolgáltatások lehetővé teszik a sűrűbb életjel figyelést, esetleg élőerős helyszíni felügyeletet stb.
A riasztás típusa lehet pánikriasztás, éles riasztás, esetleg téves riasztás.
Riasztás esetén a Szolgálat munkatársa felhívja Önt, hogy visszaigazolást kaphasson a riasztás valósságáról. Éles riasztás esetén az igényelt szolgáltatás függvényében értesítik az Ön által szerződéskötéskor megadott telefonszámokat a riasztásról, illetve ha igényelte a Szolgálat élő erővel a helyszínre vonul és védelmet biztosít.
Téves riasztás esetén Ön egy jelszó bemondásával a riasztást törölheti, mely jelszót szintén szerződéskötéskor adhat meg.
Figyelem! A pánikriasztás nem törölhető, mert ebben az esetben az adott jelszó bediktálása, és a riasztás törlése kényszerítés hatására is történhet.
Tegye biztonságosabbá ingatlanát! Kérjen munkatársunktól ingyenes helyszíni tanácsadást most! (Telefon: +36 30 582 7486)